Free Tail- Heart 1 Cursors at www.totallyfreecursors.com

My Blog

My Blog
Tulisan selalu dinanti......!!!!!!

Jumat, 15 April 2011

SURAT LAMARAN KERJA

Attention To:
Human Resources Department
Yayasan KPT
Jl. Raya Bumi Sentoda No. 5
Cibinong

Dear Sir/Madam,
Having known about a vacancy advertised on Kompas, April 12, 2011, I am interested in the position of Account Executive (AE).
I am a 26 year old male, graduated from a reputable university, having skill in English, both written and oral and also operating computer. I am a hard worker, able to work in individual and in team.
I would gladly welcome an opportunity to have an interview with you at your convenience. I hope my skills can be one of your company's assest. I am looking forward to hearing from you in the near future. Thank you for your consideration and attention.

Sincerely yours,



Rina Dwi Utami

Enclosures :
- copy of ID Card
- copy of Final Certificate
- photo
- Curriculum Vitae



BAHASA INDONESIA :


Kepada :
Departemen Sumber Daya Manusia
Yayasan KPT
Jl. Bumi Raya No 5 Sentoda
Cibinong

Dengan hormat,
Setelah diketahui tentang lowongan diiklankan di Kompas, 12 April 2011, saya tertarik pada posisi Account Executive (AE).
Saya seorang pria berusia 26 tahun, lulus dari universitas terkemuka, memiliki keahlian dalam bahasa Inggris, baik tertulis maupun lisan maupun operasi komputer. Saya seorang pekerja keras, mampu bekerja dalam individu dan dalam tim.
Saya dengan senang hati akan menyambut kesempatan untuk memiliki sebuah wawancara dengan Anda pada kenyamanan Anda. Saya berharap kemampuan saya dapat menjadi salah satu assest perusahaan Anda. Saya melihat ke depan untuk mendengar dari Anda dalam waktu dekat. Terima kasih atas pertimbangan dan perhatian.

Hormat kami,



Rina Dwi Utami

Lampiran:
- copy KTP
- salinan Sertifikat Final
- foto
- Curriculum Vitae

Tidak ada komentar:

Posting Komentar