Free Tail- Heart 1 Cursors at www.totallyfreecursors.com

My Blog

My Blog
Tulisan selalu dinanti......!!!!!!

Sabtu, 05 Maret 2011

LETTER OF CUSTOMER SERVICE

SAN FRANSISCO

March 5, 2011
Lee Sonko
San fransisco, CA 94110
Dear lee and charlotte :
Thank you for contacting us. We appreciate the opportunity to make amends disappointment in our product. Getting the right amount of chunks, nuts, fruits and swirl in each container is something we work long and hard at unfortunately, your pind of chocolate chip cookie dough ice cream slipped by with an improper ratio, distribution or size of ingredients. This can be the result of either human error or a problem with a piece of equipment. Your information has been forwarded to our quality assurance department for review. Please accept our apologies that, in this instance, our product met neither your nor our expectations.
As promised in our guarantee, we have enclosed compensation for your disappointment. We appreciate your bringing this problem to our attention. We promised to do our best to assure that your future experiences with vermont’s finest will be asflavorful as you anticipate.
Sicerely,
Rina Dwi Utami



BAHASA INDONESIA :

San Fransisco

5 Maret 2011
Lee Sonko
San Fransisco, CA 94110
Kepada lee dan charlotte:
Terima kasih telah menghubungi kami. Kami menghargai kesempatan untuk membuat kekecewaan kesalahannya dalam produk kami. Mendapatkan jumlah yang tepat potongan, kacang-kacangan, buah-buahan dan aduk dalam wadah masing-masing adalah sesuatu yang kita bekerja lama dan keras sayangnya, pind Anda krim adonan coklat chip cookie es merambah dengan distribusi, rasio yang tidak tepat atau ukuran bahan. Hal ini dapat hasil baik kesalahan manusia atau masalah dengan sebuah peralatan. Informasi Anda telah diteruskan ke departemen jaminan kualitas kami untuk diperiksa. Harap menerima permintaan maaf kami bahwa, dalam hal ini, produk kami tidak memenuhi harapan Anda maupun kami.
Seperti yang dijanjikan dalam jaminan kami, kami telah menyertakan kompensasi untuk kekecewaan Anda. Kami menghargai Anda membawa masalah ini ke perhatian kita. Kami berjanji untuk melakukan yang terbaik untuk memastikan bahwa pengalaman masa depan Anda dengan terbaik akan seperti yang Anda mengantisipasi.

Hormat kami,
Rina Dwi Utami

Tidak ada komentar:

Posting Komentar