Free Tail- Heart 1 Cursors at www.totallyfreecursors.com

My Blog

My Blog
Tulisan selalu dinanti......!!!!!!

Selasa, 01 Maret 2011

LETTER OF PUBLIC RELATION (TUGAS 1 )

February 28, 2011
RE : Public Relations Manager Employment Opportunity
Dear Mrs. Rina

I am interested in Public Relations Manager position posten on jobboard.com. Please review the attached resume, which highlights the skill and accomplishments that will enable me to contribute to your team. During my seven years in the event planning position, I have demonstrated leadership in training, volunteenrism,and marketing/public relations, and would appreciate the chance to meet with you to discuss employmeny opportunities.
Throughout my tenure at lake city Media Marketers, I had frequently put my coordination and time management skill to use in planning large media-friendly events. I enjoy the challenges involved in my work,and applying my abilities to real-world situations.
Thank you for taking the time to review my qualifications. I will can you next thurs clay to see if you will be available to talk further. I would appreciate the opportunity to interview and answer and questions you migh have

Sincerely,
Yolanda Sasmita



BAHASA INDONESIA :

28 Februari 2011

Re: Public Relations Manager Peluang Kerja

Kepada
Yth. Ibu Rina

Saya tertarik pada posisi Public Relations Manager Posten pada jobboard.com. Harap tinjau resume terlampir, yang tertera keterampilan dan prestasi yang akan memungkinkan saya untuk memberikan kontribusi kepada tim Anda. Selama tujuh tahun saya di posisi perencanaan acara, saya telah menunjukkan kepemimpinan dalam pelatihan, pemasaran / public relations, dan akan menghargai kesempatan untuk bertemu dengan Anda untuk membahas peluang kerja.

Semua masa jabatan saya di kota danau Pemasar Media, saya sering menempatkan koordinasi saya dan keterampilan manajemen waktu untuk digunakan dalam perencanaan acara media-ramah besar. Saya menikmati tantangan yang terlibat dalam pekerjaan saya, dan menerapkan kemampuan saya untuk situasi dunia nyata.

Terima kasih telah meluangkan waktu untuk meninjau kualifikasi saya. Saya akan bisa berikutnya untuk melihat apakah anda akan tersedia untuk membicarakan lebih lanjut. Saya akan menghargai kesempatan untuk wawancara dan menjawab dan pertanyaan Anda .

Hormat kami,
Yolanda Sasmita

Tidak ada komentar:

Posting Komentar