Free Tail- Heart 1 Cursors at www.totallyfreecursors.com

My Blog

My Blog
Tulisan selalu dinanti......!!!!!!

Jumat, 25 Maret 2011

SURAT BERKAITAN DENGAN UTANG

RICHARD BURDEN MP

Mr Clive Chapman
14 December 2010
Dear Mr Chapman
Thank you again for your letter about strick liability. As you know I wrote to the secretary of state for transport to raise this issue on your behalf. I have now received a reply from Norman Barker, the transport minister responsible for this area. I enclose a copy of the minister’s letter for your information.
Thank you again for getting in touch and if I can be of any further assistance hesitate to contact me again.
Yours sincerely,
Rina Dwi Utami




BAHASA INDONESIA :

Richard Burden MP


14 Desember 201
Kepada : Tuan Chapman
Terima kasih kembali atas surat Anda tentang hutang. Seperti yang Anda tahu saya menulis surat kepada sekretaris negara untuk transportasi untuk mengangkat masalah ini atas nama Anda. Saya sekarang menerima balasan dari Norman Barker, menteri transportasi yang bertanggung jawab untuk daerah ini. saya lampirkan salinan surat menteri untuk informasi Anda.
Terima kasih lagi untuk mendapatkan berhubungan dan jika aku dapat dari bantuan lebih lanjut ragu untuk menghubungi saya lagi.
Hormat saya,
Rina Dwi Utami

Tidak ada komentar:

Posting Komentar